ხშირად დასმული კითხვები

რა შეზღუდვები მოქმედებს eMoney სისტემაში არავერიფიცირებულ მომხმარებლებზე

"არავერიფიცირებულ” მომხმარებლებზე მოქმედებს შემდეგი სახის შეზღუდვები:

არავერიფიცირებულ მომხმარებელს შეუძლია ისარგებლოს შეზღუდული ლიმიტებით:
 
  • თვის განმავლობაში ვერ შეასრულებს 1500 ლარზე მეტ ტრანზაქციას, სერვისების გადახდისას
  • თვის განმავლობაში ვერ შეასრულებს 1500 ლარზე მეტ ტრანზაქციას, ქართულ ბანკში ანგარიშის ნომრით გადარიცხვისას
არავერიფიცირებული მომხმარებელი ვერ ისარგებლებს ონლაინ კაზინოსა და ტოტალიზატორთან დაკავშირებული სერვისებით:
 
  • ვერ გადმოიტანს ონლაინ კაზინოს ბალანსზე არსებული თანხას eMoney ანგარიშზე(ლინკ)
  • ვერ გაანაღდებს ონლაინ კაზინოში მოგებულ თანხას ლიბერთი ბანკის ბანკომატიდან ელექტრონული პირადობის მოწმობით.(ლინკ)
არავერიფიცირებული მომხმარებელი ვერ გაანაღდებს eMoney ბალანსზე არსებულ თანხას ლიბერთი ბანკის ბანკომატიდან ელექტრონული პირადობის მოწმობით.(ლინკ) 
არავერიფიცირებული მომხმარებელი ვერ მიიღებს საერთაშრისო ფულად გზავნილებს.(ლინკ)

”ვერიფიცირებული” სტატუსის მიღების სამი გზა არსებობს:

ლიბერთი ბანკის ფილიალში ვერიფიკაცია
ლიბერთი ბანკის ანგარიშით ვერიფიკაცია
Online ვერიფიკაცია

 

 

 
 

 

შესაძლოა თქვენთვის საინტერესო იყოს:
 

სიახლეები დინამიურად
რატომ უნდა გადავაბა VISA/MasterCard ბარათი ჩემს eMoney საფულეს?
რომელი ბანკებიდან არის შესაძლებელი eMoney ბალანსის შევსება?
უკან
-->